В УКРАЇНІ ХОЧУТЬ ВДВІЧІ ПІДВИЩИТИ ВАРТІСТЬ АВІАКВИТКІВ

В УКРАЇНІ ХОЧУТЬ ВДВІЧІ ПІДВИЩИТИ ВАРТІСТЬ АВІАКВИТКІВ

Це може статися через підвищення ставки за обслуговування рейсів в «Борисполі».

В Україні ціна авіаквитків уже незабаром може зрости через намір Міністерства інфраструктури підвищити плату за аеронавігаційне обслуговування рейсів в аеропорту «Бориспіль». Вона зросте вдвічі.

Подорожчання очікується від приблизно 200 до майже 400 євро за один рейс. Авіакомпанії, тим часом, нарікають, що в Україні і без того чи не найдорожче аеронавігаційне обслуговувавння в Європі. Зокрема, в Іспанії та Туреччині воно становить близько 50 євро.

На засіданні 14 лютого аеропортового комітету «Борисполя» засудили намір міністерства спрямувати кошти, які передбачені на розвиток інфраструктури летовища, до державного бюджету. У Мінінфраструктури із журналістами відмовляються спілкуватися і свої плани на камеру не коментують. У пресрелізі на сайті відомства йдеться, що підвищення тарифів є вимогою часу та Європейського агентства з безпеки аеронавігації.

Вартість авіаквитків уже незабаром може зрости. Про це попереджають українські авіакомпанії. Статися це може через намір міністерства інфраструктури підвищити плату за обслуговування рейсів в аеропорту «Бориспіль». Авіакомпанії нарікають — в Україні і без того чи не найдорожче аеронавігаційне обслуговування в Європі.

«Ми не розуміємо, які економічні підстави для такого підвищення, чому саме зараз. Не  було надано жодних розрахунків, пояснень. Просто ставлять перед фактом, що від певного моменту платити будете вдвічі більше», — каже експерт з авіаційного права Олег Бондар.

У Європейській організації з безпеки аеронавігації встановили, що чинні ставки в Україні занижені та не покривають витрат на аеронавігаційне обслуговування. Там кажуть, що застосовані міністерством принципи визначення витрат, повністю відповідають встановленим Євроконтролем нормам.

Нагадаємо, раніше члени парламентського комітету з питань інфраструктури звернулися до Кабміну, аби урядовці переглянули розмір податку для українських авіаперевізників. Які платять у три-чотири рази більше податку з кожного пасажира, аніж іноземні. Із них стягують ПДВ на внутрішніх рейсах. А це унеможливлює шанс «Борисполя» стати міжнародним повітряним хабом.

Члени парламентського комітету з питань інфраструктури провели виїзне засідання просто в терміналі «Д» аеропорту «Бориспіль». Депутати, авіаперевізники та експерти обговорювали, як перетворити головні повітряні ворота країни у великий міжнародний хаб. Чи є в «Борисполя» шанс конкурувати з Варшавою, Мінськом та Стамбулом – ТСН дізнавалась.