«Ох ї..ть, ти хто така?»: Шеф-повар ресторана в Киеве обматерил клиентку за то, что ей не понравилось блюдо

«Ох ї..ть, ти хто така?»: Шеф-повар ресторана в Киеве обматерил клиентку за то, что ей не понравилось блюдо

Шеф-повар и соучредитель ресторанной компании Food vs Marketing (Ramen vs Marketing) Женя Михайленко в манере бывшего Замминистра внутренних дел Украины Александра Гогилашвили обматерил клиентку, которая на своей странице Facebook оставила негативный отзыв после посещения столичного ресторана.

После того, как история начала набирать огласку, шеф-повар продолжил «посылать на  ..й» тех, кому не нравится его кухня, и отметил, что критиковать его блюда могут только квалифицированные специалисты:

«У більшості випадків, коли я бачу ФБ ботів, популістів, хайпожерів, тролів або просто дибілів, я шлю їх на х..й.

Критик, як особистість — це людина, яка повинна мати дуже глибоке занурення у предмет критики»

Пост  Velina Vaitkunaite, который и вызвал столь бурную реакцию шеф-повара:

UPD. І коментар від шефа додам, щоб було все дуже по-маркетинговому 😅
Розчаруванням 2021 року буде, безумовно, мега розпіарений рамен у «Ramen vs Marketing»
Не можу сказати, що я пробувала автентичний, самий справжній і тд.
Але є з чим порівнювати.
Та що, навіть вдома варили! 🖤
Так от.
1. Супер дивний бульйон. Який чи то веганський, чи то рибно-веганський.
Мусили сидіти й гуглити, аби знати що ж насправді їмо (так, ми запитали перед тим, як замовляти).
І його мало.
2. Є інгредієнти, які можна додавати. Але при кожній спробі: а це вже там є. Ну ооооок
3. Докинули тофу та свинину (яка, як на мене, була куркою). Шматки тофу займали пів тарілки й мали свій звичайний-ніякий-смак. М’ясо сухе й ніяке.
4. Яйця. Із полуничним смаком. У мене все 😅
5. Сушений часник, у вигляді пластівців, по трохи віддавав свій смак і наприкінці перебивав будь що.
6. Локшина. Най буде 🙈
Я не доїла порцію в 400 грамів. Хоча була дуууууже голодна.
Але у нас був запасний план, яким ми не планували користуватися до самого кінця.
Поїхали заїдати своє раменне горе в улюблене місце, де саме_той_рамен і саме_те_що_ми_любимо 😋
Але це вже зовсім інша історія))
Тепер здавайте свої місця, обіцяю не бути, як Фреймут 😅
Из комментариев:

Alina Shubska

Я не критик, лише багато працювала у європейських закладах та мала свій. Чомусь завжди вважала, що сфера гостинності, до якої належать ресторани — це не просто їжа, а й відповідна ступінь терпимості та ввічливості, відповідальність за гастро сферу свого міста, яке люди сприйматимуть а результаті френдлі чи ні. Люди мають право написати негативний відгук, навіть якщо вони не професійні гастро критики. Це просто не клієнти закладу, не вийшов метч. Навіщо їх матюкати за це, чесно кажучи, незрозуміло.